Fine gaver til både familie og venner!
Bruker sponplate biter, eller rester etter takplater, maler kantene hvite og limer på ark som jeg skriver ut etter smak og behag- noen ordtak har jeg hentet fra diverse tekster, men redigerer det på Paint på datamaskina.
Bruker tykke ark her også, da de er lettere å håndtere under liming med decoupage lakk/lim!
Venter så til det har tørket og tar et strøk med decoupage til.
Så borrer jeg hull med borrmaskina og setter inn hyssing eller hamptråd.
Har laget en del velkommen skilt med denne måten, men da har jeg brukt rester av listverk og malt endene der også! Har dessverre ingen bilder av de i farta.




Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar